dinsdag 17 januari 2012

thema module 3 -> magazine ontwerpen '' de verbeelding''

stap 4:


drukke cover, beetje rommelig, veel verschillende lerttertypes, en vooral ook heel veel kleur. De overduidelijke doelgroep zijn vrouwen. 


Dit is al een wat rustigere cover. 1 kleur: zwart, en goede compositie. Dit geeft gelijk al een uitstraling van meer een lifestyle magazine. Qua vormgeving spreekt deze cover me erg aan met wat ik in gedachten heb. Ik zou het kleurgebruik alleen aanpassen.


Ook bij deze cover geldt een beetje hetzelfde als bij de eerste.
Drukte, veel kleurgebruik, verschillende lettertypes - en grootten. Ook hierbij zie je overduidelijk dat de doelgroep vrouwen zijn.


Deze cover heeft iets professioneels. In de coverfoto zelf zit veel kleur, maar qua tekst is het rustiger. 3 verschillende kleuren, wel verschillende grootten, maar de compositie is over het algemeen rustig. Deze cover straalt al iets meer artistieks uit en heeft natuurlijk een duidelijke doelgroep: fotografen!
Deze en de cover van de Linda zou ik willen combineren voor mijn eigen Relatie special ' de Verbeelding'. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten